3rd week in Aussieland!

Exactly three weeks in AUSTRALIA now!! it feels like I've been here forever, and like I've just arrived!
Thanks to everyone who've bein nice to me! lol
Next bit is in swedish:
ok tar det här på svenska, så att bara de aussies som är ambitiösa nog att översätta detta kan läsa det här!
har det väldigt trevligt här. Inte mkt fritid dock. möten, middagar, inbjudningar, utflykter, fotboll... inte för att jag har något emot det.. ;D ... än längtar jag inte hem! får dock en liten panik känsla av en del olikheter och folk.. tydligen så håller man på att bli ihopparad med en kille... men men.. har inget emot det.. roligt, vi får se vad som händer^^ x)

för övrigt.. slog vi vad och jag förlorade.. skylldig honom en springrunda.. han är asbra löpare.. läskigt.. :P

Fotboll ikväll.. och nu menar jag riktig fotboll! svensk jäkla fotboll! kommer bara att titta på, eftersom ja har skoskav, men kanske bäst att bara titta första gången, och se vad man ger sig in på då... men nästa vecka då då!
tennislektion på måndag oxå! det kommer bli riktigt jävla awesome! hoppas jag... jag och tre 14 åriga tjejer haha

hoppas allt flyter på därhemma i det sköna sverige! Förresten så såg jag ett reseprogram på tv om sverige igår! :D
Och kolla efter artiklar i åttingen och annonsbladet! ;)
I MISS YOU :)

well that was every thing for now.. aussielife is beautiful .. and everything goes easy.. no hurries and no worries.. :)
Peace out! <3/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linn

LOVISA!!! Jag hittade din blogg!!! Vad härligt det verkar, jag vill också åka dit!! FLER BILDER TACK! Puss hej!

2009-08-15 @ 14:33:03
Postat av: Nick Boyle

pretty photo :D

2009-08-28 @ 14:44:53
URL: http://www.myspace.com/nikopepper

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0